Omnivereniging

Oldenzaal

Over Omni

Dankzij subsidie van de provincie Overijssel en een wezenlijke bijdrage van de Rabobank Oldenzaal en de Geldermanstichting kon in het voorjaar van 2013 door de Omnivereniging Oldenzaal een prachtig beachcourt aan de Vondellaan worden aangelegd.

Doelstelling:
De Omnivereniging heeft zich het volgende ten doel gesteld

1. Het creëren van meer bewegingsfaciliteiten op een stuk grond aan de Vondellaan met een gemeentelijke sportbestemming;
  2. Een sociale en maatschappelijke bijdrage te leveren aan de Oldenzaalse gemeenschap, met name aan de wijk de Thij;
  3. Uitbreidingsambitie van het sportcomplex en daarmee te  beantwoorden aan de behoefte aan meer bewegingsvoorzieningen in de wijk;
  4. Een financiële ondersteuning te bieden aan de aangesloten subverenigingen. Het rendement wat de Omnivereniging uit de exploitatie van het beachcourt en Paal 12 haalt is bestemd ter financiële ondersteuning van de bij de Omni aangesloten verenigingen. Dit zijn: de volleybalvereniging Pollux, de handbalvereniging Hacol en de badmintonvereniging Icarus.

Bestuur en vrijwilligers

George Steenbekke

Bob Looijestijn

Secretaris

Oud volleyballer bij VV Pollux, is nog steeds sportief bezig op meerdere fronten, is daarnaast radioreporter bij de regionale omroep Twente FM. (ook gevestigd in gebouw Paal 12)
Nieck Mars

Penningmeester

Oud volleyballer bij o.a. VV Pollux en heeft een eigen accountantskantoor.